rafalandreas.pl

Czego uczy nas wolontariat w hospicjum

Czego uczy nas wolontariat w hospicjum

Czy wiesz, demografii swoich klientów? Oczywiście, że tak. (Proszę, nie mów mi, że nie ma do tego powiedział). Załóżmy, że dla jednego z produktów lub usług demo kobiet od 30 do 40 lat o średnich dochodach, z 2,5 dzieci. Czy wierzysz, że ten sam rynek docelowy trzeba było od 20 do 30 lat jest takie samo jak to było 20 lat temu?plisy Piła Mimo, że jest to samo demo są ci sami ludzie? Czy oni podejmować decyzje w taki sam sposób? Czy te same rzeczy dla nich ważne? Czy ich cyklu pre-kupno i ich cykl kupowanie to samo? Odpowiedź, nawiasem mówiąc, nie jest. Wyżu demograficznego są teraz 50 i powyżej. Generacja X’ers ??mijają i wracamy do Gen Y’ers. Czy wiesz, jak te inne pokolenia myśleć, działać, kupić?

To jest zadanie! Jako CEO Twoim zadaniem jest, aby wiedzieć takie rzeczy. Musisz zdawać sobie sprawę z tego, co się dzieje z bazy klientów. Jeśli planujesz prowadzi, ale nie wiem, teren przed sobą, można mieć kłopoty. Czy Twój terenu: góry, bagna, wody, pustyni lub lasów tropikalnych? Czy uważasz, że to byłoby ważne informacje, które mają przed wyruszeniem w podróż?

Dobrze poinformowani CEO jest inteligentny CEO. Musisz być strategiczne w swoim myśleniu i podejmowaniu decyzji. Tylko dlatego, że zrobili dobrze w ciągu ostatnich 5, 10 lub 20 lat, nie oznacza, nadal będziesz w następnym 5 do 10.

4. znać i być liderem, co jest potrzebne

Nie wystarczy być liderem; Bądź liderem, co jest potrzebne. Ponieważ przedsiębiorstwa rosną, kurczą się, walki i rozwijać się, ludzie, którzy pracują w branży są pozostawione się zastanawiać, co to wszystko oznacza dla firmy. Tak, co oznacza spadek w biznesie może mieć destrukcyjny wpływ na morale. Jednak niesamowity wzrost, jeśli nie obsługiwane poprawnie, można mieć niemal taki sam skutek. Ludzie, którzy czują, że są przytłoczeni lub firma ogarnia, trzeba wiedzieć, że firma poradzi sobie przyszłość.

– autor artykułu